BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, 19 February 2012

Tok Wan Usop's 1st twin generation... =)

Assalamualaikum...hye uolsss..hihi..mengadewww...sy ni sebenarnya nak cerita pasal sepupu baru saya yg plg kecik..yg plg latest..cerita ni sbnrnya besa2 ja tp yg bestnya sbb sepupu baru sy ni kembar...sgt cumillllllllllllll... so sy jd ciwi sgt dpt sepupu kembar ni...ciwi 2 apa?org2 kedah/utara maybe tau kut..nk terang pun xtau cmna..ciwi 2 mcm syoq gilaaa la kut...

Sepupu kembar saya ni dilahirkan pada 30/12/2011 yg lalu..depa ni dh setahun pun kata mama depa..hehe..yerla..skrg kn dh 2012..hihih..depa ni anak makcik saya yg sy panggil cik ayu dan cik ajib..Nama baby ni Nurul Adani Damia (kakak) dgn Nurul Adani Rania..so..just tgk la gambar kembar pertama dlm keturunan tok wan usop ni...

Ini dia..yang kiri ni Rania..yang kanan Damia

Damia

Rania

Rania tutup mata plak..





Saaaayangggg dia...

hihih

Tggu kembar bgun tido..hehe

Tidoooo

Twin girl with their sis...Husna..smua comey2

Hihi..syg baby comey

Itu shja lah cerita pasal baby kembar...seronoknya klau dpt baby kemba kan..semoga damia dan rania membesar dgn sihat dan menjadi anak yg solehah 1 hari nanti...InsyaAllah... =)

2 comments:

  1. Comel kan ngah..he.he..blikan la baju

    ReplyDelete
  2. comey sgttt...xdak duet nk bli baju..hehehe

    ReplyDelete