BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday 13 March 2012

Home Sick .... =(

Yohaaaaa.......KENAPA JADI BEGINI?? Kenapa rasa mcm ni...seriously rasa sgt2 nak balik rumah..xmau duduk shah alam...banyak tekanan...I Miss My Home...isk3 =(

Nak Balik



SAYA NAK RUMAH SAYA!!!

Ibuuu...nak balik...nak balik...rindu ibu... =) takutnya dgn sem last ni...sgt mencabar...yg pasti ada satu perkara yg membuatkan aku sgt2 benci dgn Shah Alam ni...untuk kau yang aku benci.."KALAU KAU AKU DAH BENCI..KETURUNAN KAU PUN AKU TAK SUKA TAU"..I HATE EVERYTHING ABOUT YOU...gth...

Ya Allah...permudahkan segala urusanku hidupku di hari-hari mendatang..tabahkanlah hatiku untuk mengharungi hidup yang semakin mencabar ini..hindarkan aku dari hasad dengki dan fitnah manusia..Sesungguhnya hanya Engkau yg berkuasa ke atas sesuatu.....

I love my Family.... =)

No comments:

Post a Comment