BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, 31 March 2012

Apa-apa sahajalah...

Lama jugak xupdate blog ni...semakin busy dr sehari ke sehari..tp tika dan saat ni..curi masa ckit nk menulis blog..sebenarnya tgh agak tension dan serabut..plus...rindukan kampung halaman..rindukan family...semester akhir ni begitu mencabar...kdg2 rasa jugak putus harapan... smpai 1 tahap 2 bnda ni yg terlintas dlm kepala otak ni..QUIT or EXTAND.... oh..no no no no... sikit saja lg....Ya Allah...permudahkan urusan hambaMu di semester akhir ini...

Bila serabut...terbayang saja muka ibu n ayah...rndunya...rindu mereka smua..rndu dia jgk..eh sapa dia 2..ntahlewww..hehe..xsbar nk hbis study...nk kerja..xnk susahkan ibu n ayah lg dh..bila lah smua ni nk berakhir...hmmm..yg pasti masa utk enjoy dh xada skrg ni yer..hari2 pun dh kena ada kt bengkel 9pg-5ptg..mcm office hour sgt kan..hehe..Oh yaaa...rindu xhabis lg ni...jelesnya kt org yg rumah dia dekat je..boleh slalu balik rumah..hmmm...


Saya xkuat tanpa mereka

Saya syg ibu n ayah...Ya Allah Ya Tuhanku..rahmatilah kedua ibu bapaku dimana sahaja mereka berada... walaupun aku insan yg lemah....permudahkanlah urusan pelajaranku di hari2 mendatang...tabahkanlah hatiku Ya Allah....semoga aku kuat dan tabah untuk menghadapi semester yg sgt mencabar ini... =(


No comments:

Post a Comment