BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, 27 January 2012

Dugaan..( Part 2 )

Alhamdulillah...kenyang..baru lepas mkn..hehe...hri ni nk smbung tulis entry demam..xhbis lg cerita demam ni...nk tau masa demam hari 2..sy sebenarnya mmg sgt rasa xlarat smpaikan kdg2 rasa nk rebah..tp sy lwn semua 2 dan gagahkan diri..cuma Tuhan yg tahu betapa xlaratnya sy masa 2...dgn suara yg serak kalah Ella...tekak perit..smua yg ditelan pahit sja..saya rasa pelik sbb bila bgtau dkt ibu dia ckp..'xdak apalah 2...skrg kn musim demam..mkn ubat n jwb exam elok2'...ibu mcm xrsau pun bila sy smpai kena ambik darah la..tp nk tau bila balik rumah..barulah ibu buka cerita..kata ibu..sbnrnya ibu sgt risau tkut sy kena denggi..tp dia selamba cool nk sedapkan hati ...padahal ibu sampai xboleh tidur rsaukan demam sy yg xbaik2 tu..see..ibu mana yg xsyg n xrsaukan anak dia kan...ibu sembunyikan kerisauan dia sbb xnak sy terganggu masa busy siapkan work n nk exam...I LUV U IBU... =) bercakap psal final work sy pulak..nk tau apa jd...Pn. Nazirah ada bg seminggu tempoh untuk completekan balik work 2 pada siapa2 yg rasa nk wt balik...masa 2 sy xda sbb lpas asses trus balik...pendant sy 2 zura tlg ambik bwk balik..thanks again zura..dia ckp nk temankan pegi plating..sy pun setuju la..tp memandangkan demam xbaik2 dan hnya mmpu terbaring,anislah sekali lg yg jd mangsa...dia yg tlg bwk produk sy 2 pegi plating dgn apeng...timekasih anis n apeng...sy sendiri xsmpt tgk live produk 2 lpas dh plating..just dpt tgk gambar sahaja..inilah dia...

Bila dah plating macam cantik pulak kan..hihi
                                     


saya harap sgt Pn. Nazirah berpuas hati dgn work xseberapa sy ni..dlm pada 2 sy rsau jgk sbb jewelcad xbuat...sy tkut sgt klau xlulus subjek ni..oh noooo...xnak sangkut.. =( tawakkal sahajalah...sy dh cuba bg yg terbaik...sy xpedulikan demam dan sakit sbb nk siapkan work2 ni semua...sy terima smua ini sebagai ujian dan dugaan dr Allah S.W.T...bersyukur jgk sbb dlm kesakitan Allah masih bg kekuatan untuk sy bertahan dan siapkan semua kerja2 walaupun xperfect.. THANK YOU ALLAH...

Macam 2 lah kisah demamnya..so kpd kwn2 shbt handai n sesiapa saja beringatlah..klau rasa nk demam ckit cepat2lah pergi klinik jgn biar n lengah2..nti jd mcm sy...xdgr ckp ibu sgt..pergi klinik lewat 3hari..Oh yaa dkt cni jgk sy nk ucapkan takziah buat keluarga Allahyarham Izwan Pilus atas kepulangannya ke rahmatullah baru2 ini...sy mmg xda kena mengena dgn izwan pilus tp masa dpt tau brita kematian dia 2 dan punca kematian dia 2 buat sy sgt takut..izwan meninggal sebab demam yg berlarutan,jangkitan kuman dlm darah dan jgk ada terkena virus kencing tikus..bila sy dgr pasal kuman dlm darah 2 trus dlm hati berkata..'alamak..sama mcm aku kena je'..Ya Allah sy takut sgt...yelah..result darah sy smpai skrg xdpt jwpn lg..tp sy xseteruk arwah izwan...moga arwah Izwan Pilus ditempatkan dlm golongan org2 bertaqwa dan moga rohnya dicucuri rahmat...sy suka sgt lagu kembali senyum 2..damailah kamu di sana ye..

Izwan Pilus dalam kenangan
                                                           

Ingatlah semua..dalam kesibukan kita seharian..kesihatan kenalah diutamakan (ceh pndai pesan..dh terkena bru nk pesan kt org lain) hehe...sbelum ni sy xpenah demam seteruk ni..harap inilah yg terakhir..insyaAllah sy akan sentiasa jaga kesihatan selepas ni.,.matlamat sy sekarang ialah nk tambah balik berat yg trun 3kg sepanjang xlalu mkn hri 2..ibu pun sruh mkn byk2 bg gemuk..hehe..ada yg support...mungkin bila dh sem baru nti sy akan gemuk kut..haa haa haa...sekian dulu yaa...adiossss... =)

No comments:

Post a Comment